Visiem Sendparcel.com piedāvātajiem pakalpojumiem tiek piemērota standarta apdrošināšana līdz 100 EUR. Ja Jūsu sūtījums ir ļoti dārgs/vērtīgs, iesakām pasūtīt papildu apdrošināšanu, ar kuru sūtāmos priekšmetus varat apdrošināt līdz pilnai vērtībai. Atcerieties, nekāda apdrošināšana (ne standarta, ne papildu) nedarbojas, sūtot aizliegtos un nekompensējamos priekšmetus (sarakstus atradīsiet BUJ sadaļā).
Jā. Ja sūtījuma iepakojums ir bojāts, parakstieties un atzīmējiet, ka tas ir bojāts. Ja atzīmēsiet, ka sūtījums saņemts labā stāvoklī, zaudēsiet iespēju iesniegt pretenziju un saņemt kompensāciju.
Ja sūtījuma saturs piegādes laikā tika bojāts, iepakojums ir jāsaglabā, lai, ja ievajadzētos, bojātos priekšmetus izpētītu kopā ar to. Ja to nesaglabāsiet, varat zaudēt tiesības saņemt kompensāciju.
Maksimālā kompensācijas summa sūtījuma bojājuma/zuduma gadījumā ir atkarīga no pasūtījuma iesniegšanas laikā Jūsu izvēlētās apdrošināšanas tipa. Visiem Sendparcel.com piedāvātajiem pakalpojumiem tiek piemērota standarta apdrošināšana līdz 100 EUR. Ja Jūsu sūtījums ir ļoti dārgs/vērtīgs, iesakām pasūtīt papildu apdrošināšanu, ar kuru sūtāmos priekšmetus varat apdrošināt līdz pilnai vērtībai. Atcerieties, nekāda apdrošināšana (ne standarta, ne papildu) nedarbojas, sūtot aizliegtos un nekompensējamos priekšmetus (sarakstus atradīsiet BUJ sadaļā).
Lai iesniegtu pretenziju, ir vajadzīgi šādi dokumenti:
Parasti pretenzijas tiek izskatītas 8-12 nedēļas. Express Kurjers viemēr cenšas paātrināt procesu un izskatīt pretenziju 28 darba dienu laikā.
Pretenziju var iesniegt tikai tā persona (uzņēmums), kura pasūtīja piegādes pakalpojumu, un tikai šai personai (uzņēmumam) var izmaksāt kompensāciju.
Sūtījuma bojājuma gadījumā pretenzijas ir jāiesniedz piecu darba dienu laikā no piegādes dienas. Sūtījuma zuduma gadījumā – septiņu darba dienu laikā no plānotās piegādes dienas. Pretenzijas, kas iesniegtas vēlāk, var tikt noraidītas.
Jā, ir izņēmuma gadījumi, kad pretenziju iesniegt nevar. Piemēram, Jūs nevarēsiet pieprasīt kompensāciju, ja sūtījāt aizliegtos vai nekompensējamos priekšmetus, vai ja sūtījums tika sabojāts neatbilstoša/nepietiekama iepakojuma dēļ. Aizliegto un nekompensējamo priekšmetu sarakstu meklējiet BUJ sadaļā.
Bojātos priekšmetus nedrīkst izņemt no iepakojuma, kamēr pretenzija nav izskatīta, jo tad tā tiktu anulēta.
Ja tiek izmaksāta pilna kompensācija, sūtījuma saturs netiks atdots. Ja tiek atmaksāti sūtījuma satura remonta izdevumi, sūtījumu varēsiet atgūt.
Nosūtiet iepriekš minētos dokumentus uz e-pastu: [email protected].
Visi Sendparcel.com piedāvātie pakalpojumi nodrošina iespēju sūtījuma zuduma/bojājuma gadījumā saņemt kompensāciju līdz 100 EUR. Ja sūtījums ir vērtīgs, iesakām pakalpojuma pasūtīšanas laikā pasūtīt papildu apdrošināšanu. Pakalpojuma cena – 2% no apdrošināšanas summas, taču ne mazāk kā 11.60 EUR (+ PVN, ja piemēro). Izvēlētā apdrošināšanas vērtība nedrīkst pārsniegt deklarējamā sūtījuma vērtību. Pirms pasūtīt papildu apdrošināšanu, pārliecinieties, vai nesūtāt nekompensējamos priekšmetus, jo tādā gadījumā apdrošināšana nedarbosies.