Bojāti un pazaudēti sūtījumi

  • Vai mans sūtījums ir apdrošināts?

Visiem Sendparcel.com piedāvātajiem pakalpojumiem tiek piemērota standarta apdrošināšana līdz 100 EUR. Ja Jūsu sūtījums ir ļoti dārgs/vērtīgs, iesakām pasūtīt papildu apdrošināšanu, ar kuru sūtāmos priekšmetus varat apdrošināt līdz pilnai vērtībai. Atcerieties, nekāda apdrošināšana (ne standarta, ne papildu) nedarbojas, sūtot aizliegtos un nekompensējamos priekšmetus (sarakstus atradīsiet BUJ sadaļā). 

  • Vai ir jāparakstās, saņemot bojātu sūtījumu?

Jā. Ja sūtījuma iepakojums ir bojāts, parakstieties un atzīmējiet, ka tas ir bojāts. Ja atzīmēsiet, ka sūtījums saņemts labā stāvoklī, zaudēsiet iespēju iesniegt pretenziju un saņemt kompensāciju.

  • Vai ir jāsaglabā iepakojums?

Ja sūtījuma saturs piegādes laikā tika bojāts, iepakojums ir jāsaglabā, lai, ja ievajadzētos, bojātos priekšmetus izpētītu kopā ar to. Ja to nesaglabāsiet, varat zaudēt tiesības saņemt kompensāciju.

  • Kāda ir maksimālā kompensācija sūtījuma bojājuma/zuduma gadījumā?

Maksimālā kompensācijas summa sūtījuma bojājuma/zuduma gadījumā ir atkarīga no pasūtījuma iesniegšanas laikā Jūsu izvēlētās apdrošināšanas tipa. Visiem Sendparcel.com piedāvātajiem pakalpojumiem tiek piemērota standarta apdrošināšana līdz 100 EUR. Ja Jūsu sūtījums ir ļoti dārgs/vērtīgs, iesakām pasūtīt papildu apdrošināšanu, ar kuru sūtāmos priekšmetus varat apdrošināt līdz pilnai vērtībai. Atcerieties, nekāda apdrošināšana (ne standarta, ne papildu) nedarbojas, sūtot aizliegtos un nekompensējamos priekšmetus (sarakstus atradīsiet BUJ sadaļā). 

  • Kāda informācija ir nepieciešama, lai aizpildītu pretenziju?

Lai iesniegtu pretenziju, ir vajadzīgi šādi dokumenti:

  • sūtījuma satura fotogrāfija;
  • sūtījuma iepakojuma fotogrāfija un tās apraksts;
  • dokuments vai tā kopija, kurā norādīts, ka sūtījums ir piegādāts bojāts (bojājuma gadījumā;
  • pirkuma dokuments, kas pierāda sūtījuma satura vērtību;
  • oficiāla remonta centra izziņa, kurā noteikts, kāds kaitējums nodarīts sūtījuma saturam vai, ka saturs ir bojāts neatgriezeniski (sūtījuma bojājuma gadījumā). 
  • Cik ilgi tiek izskatīta pretenzija?

Parasti pretenzijas tiek izskatītas 8-12 nedēļas. Express Kurjers viemēr cenšas paātrināt procesu un izskatīt pretenziju 28 darba dienu laikā.

  • Kurš var iesniegt pretenziju?

Pretenziju var iesniegt tikai tā persona (uzņēmums), kura pasūtīja piegādes pakalpojumu, un tikai šai personai (uzņēmumam) var izmaksāt kompensāciju.

  • Cik ilgā laikā ir jāiesniedz pretenzija, lai saņemtu kompensāciju par bojātu/pazaudētu sūtījumu?

Sūtījuma bojājuma gadījumā pretenzijas ir jāiesniedz piecu darba dienu laikā no piegādes dienas. Sūtījuma zuduma gadījumā – septiņu darba dienu laikā no plānotās piegādes dienas. Pretenzijas, kas iesniegtas vēlāk, var tikt noraidītas.

  • Vai ir izņēmuma gadījumi, kuros pretenziju iesniegt nevar?

Jā, ir izņēmuma gadījumi, kad pretenziju iesniegt nevar. Piemēram, Jūs nevarēsiet pieprasīt kompensāciju, ja sūtījāt aizliegtos vai nekompensējamos priekšmetus, vai ja sūtījums tika sabojāts neatbilstoša/nepietiekama iepakojuma dēļ. Aizliegto un nekompensējamo priekšmetu sarakstu meklējiet BUJ sadaļā.

  • Kā atgūt sūtīto priekšmetu?

Bojātos priekšmetus nedrīkst izņemt no iepakojuma, kamēr pretenzija nav izskatīta, jo tad tā tiktu anulēta.

Ja tiek izmaksāta pilna kompensācija, sūtījuma saturs netiks atdots. Ja tiek atmaksāti sūtījuma satura remonta izdevumi, sūtījumu varēsiet atgūt.

  • Kā iesniegt pretenziju?

Nosūtiet iepriekš minētos dokumentus uz e-pastu: [email protected].

  • Kāpēc vajadzīga sūtījuma papildu apdrošināšana un kā to pasūtīt?

Visi Sendparcel.com piedāvātie pakalpojumi nodrošina iespēju sūtījuma zuduma/bojājuma gadījumā saņemt kompensāciju līdz 100 EUR. Ja sūtījums ir vērtīgs, iesakām pakalpojuma pasūtīšanas laikā pasūtīt papildu apdrošināšanu. Pakalpojuma cena – 2% no apdrošināšanas summas, taču ne mazāk kā 11.60 EUR (+ PVN, ja piemēro). Izvēlētā apdrošināšanas vērtība nedrīkst pārsniegt deklarējamā sūtījuma vērtību. Pirms pasūtīt papildu apdrošināšanu, pārliecinieties, vai nesūtāt nekompensējamos priekšmetus, jo tādā gadījumā apdrošināšana nedarbosies.



Nepieciešams nosūtīt paku? Uzzināt sava sūtījuma cenu
swed icon seb icon luminor icon revolut icon paypal icon apple pay icon google pay icon mastercard icon visa icon

Piegādes reģioni

Sūtījumu piegāde

Rīki

Palīdzība

Par mums

SP
Aizvērt