Sūtījuma piegādes pakalpojuma cenu varat viegli uzzināt Cenu kalkulatoru ievadot nosūtītāja, saņēmēja adresi un sūtījuma izmērus un svaru. Kalkulators uzreiz sniegs Jums dažādu kurjeru pakalpojumu cenas vienuviet, jums vajadzēs vien izvēlēties vienu, Jums vispiemērotāko variantu.
Ja vēlaties pasūtīt sūtījuma pārvadājuma pakalpojumu pirmo reizi, Jums ir jāreģistrējas. To pavisam vienkārši varat izdarīt, piespiežot "reģistrēties" un anketā, kas atvērsies, ievadot visu vajadzīgo informāciju. Dažu minūšu laikā uz norādīto e-pasta adresi saņemsiet reģistrācijas apstiprinājuma vēstuli (ja vēstuli nesaņemat ilgāku laiku, pārbaudiet "spam/junk" (surogātpasta) mapi) un tajā, uzspiežot uz saites, tiks aktivēts Jūsu profils. Tagad varat pasūtīt sūtījumu pārvadājuma pakalpojumus, Cenu kalkulatoru ievadot visus nepieciešamos datus.
Lai varētu sniegt vislabākos cenu piedāvājumus un izvairīties no neprecizitātēm, pa tālruni pakalpojumus pasūtīt neiesakām.
Šobrīd par pakalpojumiem samaksāt varat, izmantojot visu banku elektroniskos banku pakalpojumus, Paypal, SafetyPay, WebMoney, cashU, IngBank, Dexia sistēmu.
Pasūtot sūtījuma piegādes pakalpojumu Sendparcel.com mājas lapā, pie sūtījuma būs jāpievieno izdrukātie, pa e-pastu saņemtie vai no mājas lapas lejupielādētie speciālie sūtījuma dokumenti.
Ja pasūtījumā pamanījāt kļūdu, sazinieties, izmantojot Palīdzību tiešsaistē, aizpildiet kontaktu sadaļā esošo pieprasījumu vai sūtiet vēstuli ar labojumiem uz adresi [email protected], un mēs informēsim, vai varam izlabot Jūsu pasūtījumu, vai Jums būs pakalpojums jāpasūta no jauna.
Lai atceltu pasūtījumu, vērsieties pie Sendparcel.com personāla pa e-pastu [email protected], izmantojot Palīdzību tiešsaistē vai sūtiet pieprasījumu tieši no mājas lapas. Atceļot pasūtījumu, sūtījuma pārvadāšanas pakalpojuma apmaksa tiek atmaksāta kredītā, taču par anulēšanu tiek iekasēta papildu administratīvā nodeva 5 EUR.
Lai pasūtītu sūtījuma piegādes pakalpojumu Sendparcel.com mājas lapā, šie dati ir jāzina. Ja norādīsiet nepareizus datus, sūtījums tiks aizturēts un būs jāpiemaksā ne tikai cenas atšķirība, bet jāsamaksā arī administratīvā nodeva 6 EUR.
Sūtījuma saturu aprakstiet, cik iespējams precīzi. Nekad nerakstiet „dāvana“, jo sūtījumu var aizturēt Muitā, lai noskaidrotu, kas tieši tiek sūtīts. Lai tas nenotiktu, pēc iespējas precīzi aprakstiet katru sūtāmo priekšmetu, norādiet tā vērtību un skaitu, ja sūtāt vairākus.
Deklarējot sūtījuma vērtību, norādiet, cik būtu jāsamaksā par analogu. Tāpēc nekad nenorādiet nulles vērtību. Sūtījuma satura vērtību sūdzības izskatīšanas laikā ir jāpierāda ar pirkuma dokumentiem.
Pievērsiet uzmanību, ka personīgo priekšmetu vērtība ir grūti pierādāma, tāpēc tie ir iekļauti nekompensējamo priekšmetu grupā. Tos var sūtīt, taču uz paša nosūtītāja riska un zuduma vai bojājuma gadījumā sūdzību iesniegt nevar.
Atcerieties, ja esat privātpersona un sūtāt sūtījumu ārpus ES robežām, un sūtījuma vērtība ir 1000 EUR vai vairāk, būs nepieciešama Jūsu personas dokumenta kopija, lai aizpildītu eksporta deklarāciju.
Pasūtījumus sāk izpildīt uzreiz, kā tikko tie ir apmaksāti. Pievērsiet uzmanību, ka izveidoti, taču neapmaksāti pasūtījumi tiek saglabāti arī Jūsu profila sadaļā Mani pasūtījumi.
Jā, atlaides tiek piedāvātas uz noteiktu vienību skaitu, nosūtīto mēnesī.
Ja esat juridiska persona un sūtāt vairāk nekā piecdesmit sūtījumu mēnesī, varam piedāvāt kredīta rēķinu ar iespēju atlikt maksājumu.