Sūtījumi tiek paņemti, sākot no plkst. 8.00, reizēm no plkst. 10.00 atkarībā no vietas un izvēlētā kurjera. Par precīzu sūtījumu paņemšanas laiku jautājiet konsultantiem. Atsevišķās pilsētās Jūs varat norādīt arī vēlāku laiku, piemēram, plkst. 15.00, tādā gadījumā kurjers sūtījumu ieradīsies paņemt no plkst. 15.00-18.00.
Paņemšanas laiki un iespējas atšķiras atkarībā no sūtījuma paņemšanas vietas un izvēlētā kurjera. Pasūtījumu iesniegšanas sistēma vienmēr rāda iespējamos sūtījumu paņemšanas konkrētā pilsētā laikus un datumus, no kuriem varat izvēlēties. Ja izvēlaties sūtījumu nodot kurjera vai Sendparcel.com birojā pats, adreses un laiku, līdz kuram sūtījums ir jānodod, meklējiet šeit.
Jā, Sendparcel.com mājas lapā varat pasūtīt arī importa pakalpojumus. Šajā gadījumā Cenu kalkulatorā kā nosūtītāja valsti izvēlieties valsti, no kuras vēlaties sūtīt sūtījumu, viss pārējais – kā ierasts. Pirms pasūtīt importa pakalpojumu, ar nosūtītāju ir jāvienojas par sūtījumu detaļām un jāzina precīzs sūtījuma svars un izmēri.
Kurjeri savāc kastes, vēstuļu aploksnes, Jiffy un sūtījumus speciālā mūsu partneru iepakojumā. Atcerieties, Jūsu sūtāmais priekšmets ir atbilstoši jāiepako (padomus meklējiet BUJ sadaļā Sūtījumu iepakošana). Ja kurjeram ierodoties, sūtījums nebūs sagatavots, tas netiks paņemts, tāpēc kurjers būs jāizsauc nākamajā darba dienā un jāsamaksā papildu maksa par atkārtotu kurjera izsaukšanu.
Parasti kurjeri sūtījumus savāc līdz plkst. 17.00-18.00 vakarā. Taču, ja ir jau plkst. 17.00, bet kurjers vēl nav ieradies un nav zvanījis, lai paziņotu, ka kavēsies, sazinieties ar Sendparcel.com personālu, izmantojot Palīdzību tiešsaistē.
Visiem Sendparcel.com piedāvātajiem pakalpojumiem tiek garantēts, ka sūtījums tiks piegādāts mērķa adresē, taču netiek garantēta sūtījuma paņemšana konkrētā dienā. Šī iemesla dēļ Sendparcel.com var tikai atmaksāt par pakalpojumu samaksāto naudu, ja sūtījums vispār netiek paņemts.
Sendparcel.com ir starpnieki, kas sniedz sūtījumu piegādes pakalpojumus, nevis kurjeri. Problēmas sūtījumu paņemšanas dēļ rodas ļoti reti, taču ja tā notiktu, nekavējoties sazinieties ar mums, izmantojot Palīdzību tiešsaistē, lai varētu ar partneriem atkārtoti saskaņot sūtījuma paņemšanu.
Kurjers sūtījumu var paņemt Jūsu mājas vai darba vietas adresē darba laikā. Ja uzņēmums ir liels, kurjers sūtījumu paņem ēkas recepcijā.
Laika sprīdim, kas izvēlēts sūtījuma paņemšanai (ja sistēma sniedz tādu iespēju), ir jābūt ne mazāk kā divas stundas.
Cenu kalkulatorā aizpildot pasūtījumu, redzēsiet prelimināru sūtījuma piegādes termiņu, neieskaitot sūtījuma aizturēšanas Muitā (ja tāda ir) periodu. Piegādes termiņš ir atkarīgs no tā, vai sūtījums tiek sūtīts, izmantojot express vai economy pakalpojumu. Uz Eiropas valstīm un pasaules lielpilsētām sūtījumi no Latvijas tiek piegādāti aptuveni 1 darba dienas laikā.
Vai atkārtota piegāde saņēmējam ir maksas, ir atkarīgs no izvēlētā kurjera. TNT starptautiskā kurjers par atkārtotu piegādi maksu neiekasē, taču ja izvēlaties VENIPAK, ITELLA vai GLS piegādi, par otro un trešo mēģinājumu piegādāt sūtījumu saņēmējam katru reizi tiks iekasēta tā pati summa. Saņēmēju neatrodot, sūtījuma atgriešanas izdevumus vienmēr apmaksā nosūtītājs.