Kāpēc Sendparcel.com?

Paņemšana no
Piegāde uz
Tips
Aprēķinot piegādes cenu, tiek ņemts vērā lielākais no svara veidiem – faktiskā vai tilpuma masa. Tilpuma svaru var aprēķināt šeit.
1

Mazāk galvassāpju

Gandrīz ikvienam ir nācies saskarties ar dažādām problēmām, uzticot sūtījumu neprofesionāliem pārvadātājiem, kad nav iespējams rast mieru domājot par to, kā un kad viss tiks atrisināts. Sendparcel mērķis ir nodrošināt, lai ikviens lietotājs saņemtu tikai labāko.

Tāpēc Sendparcel - tikai uzticami un pārbaudīti kurjeri, papildu sūtījumu apdrošināšana, sūtījumu izsekošana, ārkārtīgi zems bojātu un pazaudētu sūtījumu īpatsvars, kā arī kompetenti klientu apkalpošanas speciālisti, kas vienmēr ir gatavi palīdzēt.

2

Pārbaudīta kvalitāte

Jūs droši vien piekritīsiet, ka uzņēmuma reputācija un panākumi ir atkarīgi ne tikai no laba produkta vai pakalpojuma un labas mārketinga stratēģijas, bet arī no labas klientu apkalpošanas, klienta pieredzes, pērkot pie jums. Tā kā klienta pieredze ir tieši atkarīga no piegādes pakalpojuma kvalitātes, jums atbildīgi jāizvēlas partneri, jo viņi pārstāvēs jūsu uzņēmumu.

Lētāk sūtiet ar partneriem - tikai starptautiski atzītiem pārvadātājiem. Jūsu pircēji bieži vien ir gudrāki, nekā jūs domājat, un viņi noteikti jutīs atšķirību pakalpojuma kvalitātē. Ātra un kvalitatīva piegāde - apmierināts klients - veiksmīgs jūsu bizness.

3

Lētāk

Būdami lieli, mēs varam nodrošināt labākas cenas par tirgus cenām starptautiskajai un vietējai paku piegādei, kas nav pieejamas vairumam uzņēmumu vai privātpersonu. Mūsu mērķis ir ne tikai noņemt no jūsu pleciem lielās rūpes, bet arī palīdzēt jums ietaupīt naudu, tāpēc dalāmies ar pieejamajām atlaidēm.

4

Ātrāk

Saņemot Sūti lētāk, jums nav jāgaida rindās ar sūtījumiem rokās vai jāmeklē labākais cenas piedāvājums, un pat nav jānogādā par sūtījuma transportēšanu uz izvēlēto punktu. Jo viss ir vienuviet: dažādi piedāvājumi, no kuriem jums atliek tikai izvēlēties, pasūtījuma veikšana aizņem tikai dažas minūtes, un kurjers ierodas, lai paņemtu sūtījumu. Laika taupīšanas funkciju papildinās arī ērta pasūtījuma kopēšanas funkcija. Ietaupīto laiku varēsiet veltīt citiem jums vai jūsu uzņēmumam svarīgiem uzdevumiem.

5

Ērtāk

Mūsu mērķis ir izveidot sistēmu, ar kuru lietotājiem būtu ērti un vienkārši lietot. Sendparcel piedāvā ne tikai noderīgus darba rīkus, piemēram, cenas un apjoma kalkulatoru, sūtījumu izsekošanu, tiešo atbalstu, bet arī iespēju kopēt iepriekšējos pasūtījumus. Par pakalpojumiem var norēķināties, izmantojot e-banku, „Paypal“, „Paysera“ sistēmas vai ar kredītu, iepriekš papildinot kontu.

6

Pilnīga automatizācija

Jūs varat pilnībā aizmirst par ikdienas sūtījumu reģistrāciju, automatizējot savu sistēmu ar SP API palīdzību - jūs nekavējoties saņemsiet sūtījumu dokumentus, un katru sūtījumu reģistrāciju veiks jūsu klients.Atkarībā no sūtījumu skaita tas var ietaupīt vairāk nekā vienu darba stundu nedēļā un pat vairākas dienas mēnesī. Iedomājieties, ko jūs varētu darīt ar tik daudz ietaupīta laika? Sūtīt lētāk integrācija ir bezmaksas ikvienam.
1

Mazāk galvassāpju

Gandrīz ikviens reiz ir saskāries ar dažādām problēmām, ko rada sūtījuma uzticēšana neprofesionāliem pārvadātājiem, kad nav iespējams rast mieru, domājot par to, kad un kā viss atrisināsies. „Sendparcel.com“ cenšas nodrošināt, lai ikviens lietotājs saņemtu tikai vislabāko. Tāpēc „Sendparcel.com“ ir tikai uzticami un pārbaudīti ātrie kurjeri, ierēķināta arī sūtījumu papildu apdrošināšana, sūtījumu izsekošana, tam ir īpaši mazs bojāto un pazudušo sūtījumu procents un tajā strādā kompetenti un vienmēr palīdzēt gatavi klientu apkalpošanas speciālisti.

2

Pārbaudīta kvalitāte

Droši vien piekritīsiet, ka uzņēmējdarbības reputācija un veiksme ir atkarīga ne tikai no produkta (vai pakalpojuma) kvalitātes un labas mārketinga stratēģijas, bet arī no efektīvas klientu apkalpošanas un klienta pieredzes, kas iegūta, iepērkoties pie Jums. Tā kā klienta pieredze ir tieši atkarīga no piegādes pakalpojuma kvalitātes, Jums ir atbildīgi jāizvēlas partneri, jo viņi reprezentēs Jūsu uzņēmējdarbību. „Sendparcel.com“ partneru rindās – tikai starptautiskā mērogā atzīti pārvadātāji. Jūsu pircēji bieži ir gudrāki, nekā Jūs uzskatāt, un viņi patiešām sajutīs pakalpojuma kvalitātes atšķirību. Ātra un kvalitatīva piegāde – laimīgs klients – veiksmīga Jūsu uzņēmējdarbība.

3

Lētāk

Būdami lieli, spējam nodrošināt par tirgus cenām labākas starptautisko un vietējo sūtījumu piegādes cenas, kuras regulārai uzņēmējdarbībai vai privātpersonām nav pieejamas. Mēs cenšamies ne tikai atbrīvot Jūs no lielām raizēm, bet arī palīdzēt ietaupīt, tāpēc dalāmies ar mūsu rīcībā esošajām atlaidēm.

4

Ātrāk

Ar „Sendparcel.com“ Jums nav jānīkst, gaidot rindā ar sūtījumiem rokās vai meklējot vislabāko cenas piedāvājumu, Jums pat nav jāved sūtījumi, lai tos atdotu izvēlētajā punktā. Viss atrodas vienkopus: dažādi piedāvājumi, no kuriem atliek tikai izvēlēties, pasūtījuma iesniegšana aizņem vien dažas minūtes, bet kurjers ierodas sūtījumam pakaļ. Laiku palīdzēs ietaupīt arī ērta pasūtījumu kopēšanas funkcija. Ietaupīto laiku varēsiet veltīt citiem Jums vai Jūsu uzņēmējdarbībai svarīgiem darbiem.

5

Ērtāk

Mūsu mērķis – izveidot tādu sistēmu, kuru patērētājiem būtu ērti un viegli lietot. Ar „Sendparcel.com“ Jūsu rīcībā ir ne tikai lietderīgi darba rīki, piemēram, cenas un tilpuma kalkulatori, sūtījumu izsekošana, tiešsaistes palīdzība, bet arī iespēja kopēt iepriekšējos pasūtījumus. Jums ir iespēja norēķināties par pakalpojumiem ar internetbankas, Paypal, Paysera sistēmu starpniecību vai kredītu, iepriekš papildinot kontu.

6

Pilnīga automatizācija

Ikdienas sūtījumu reģistrāciju varat pilnībā aizmirst, automatizējot savu sistēmu ar SP API palīdzību – Jūs uzreiz saņemsiet sūtījuma dokumentus, bet katru sūtījuma reģistrāciju Jūsu vietā veiks Jūsu klients. Atkarībā no sūtījumu daudzuma tas Jums var ietaupīt vairākas darba stundas nedēļā un pat dažas darba dienas mēnesī. Iztēlojieties, ko Jūs varētu izdarīt, iegūstot tik daudz laika. „Sendparcel.com“ integrācija visiem ir bezmaksas.