BUJ
Cik maksā?
Pakalpojuma pasūtīšana internetā
Sūtījuma paņemšana un piegāde
Sūtījuma dokumenti
Vispārīgi jautājumi
Bojāti un pazuduši sūtījumi
Sūtījumu piegāde no ārzemēm
Maksimālā kompensācijas summa sūtījuma bojājuma/zuduma gadījumā ir atkarīga no pasūtījuma iesniegšanas laikā Jūsu izvēlētās apdrošināšanas tipa. Visiem Sendparcel.com piedāvātajiem pakalpojumiem (izņemot Deutsche Post, USPS, Lietuvos paštas) tiek piemērota standarta apdrošināšana līdz 100 EUR. Ja Jūsu sūtījums ir ļoti dārgs/vērtīgs, iesakām pasūtīt papildu apdrošināšanu, ar kuru sūtāmos priekšmetus varat apdrošināt līdz pilnai vērtībai. Pieprasījuma iesniegšanas laikā jums būs jāiesniedz pierādījumi par sūtījuma vērtību. Ja jūs iesniedzat tikai sūtījuma pārdošanas dokumentus (rēķinus), Sendparcel.com var atlīdzināt ne vairāk kā 70 % no bojātā vai pazaudētā sūtījuma pārdošanas cenas vai tirgus vērtības, bet ne vairāk kā 499 EUR.
Standarta un papildu paku apdrošināšana nav pieejama Deutsche Post, USPS un Lietuvos Pasts. Sūtījuma bojājuma/zaudējuma gadījumā Deutsche Post pakalpojumiem ar izsekošanu ir iespējama atlīdzība līdz 40 EUR (Deutsche Post pakalpojumiem bez izsekošanas atlīdzība nav iespējama) saskaņā ar sūtījumu noteikumiem. Sūtījuma bojājuma/zaudējuma gadījumā maksimālā iespējamā kompensācija par USPS Economy pakalpojumiem ir līdz 90 EUR. Lietuvas Pasta pakalpojumiem sūtījuma bojājuma/zaudējuma gadījumā kompensācija nav pieejama.
Atcerieties, nekāda apdrošināšana (ne standarta, ne papildu) nedarbojas, sūtot aizliegtos un nekompensējamos priekšmetus (sarakstus atradīsiet BUJ sadaļā).
Jā. Ja sūtījuma iepakojums ir bojāts, parakstieties un atzīmējiet, ka tas ir bojāts. Ja atzīmēsiet, ka sūtījums saņemts labā stāvoklī, zaudēsiet iespēju iesniegt pretenziju un saņemt kompensāciju.
Ja sūtījuma saturs piegādes laikā tika bojāts, iepakojums ir jāsaglabā, lai, ja ievajadzētos, bojātos priekšmetus izpētītu kopā ar to. Ja to nesaglabāsiet, varat zaudēt tiesības saņemt kompensāciju.
- sūtījuma satura fotogrāfija;
- sūtījuma iepakojuma fotogrāfija un tās apraksts;
- dokuments vai tā kopija, kurā norādīts, ka sūtījums ir piegādāts bojāts (bojājuma gadījumā;
- pirkuma dokuments, kas pierāda sūtījuma satura vērtību;
- oficiāla remonta centra izziņa, kurā noteikts, kāds kaitējums nodarīts sūtījuma saturam vai, ka saturs ir bojāts neatgriezeniski (sūtījuma bojājuma gadījumā).
„Sendparcel“ izskata klienta rakstisko pretenziju par sūtījuma nozaudēšanu, bojājumiem u.c. un sniedz rakstisku atbildi uz pretenziju uz iesniedzēja (klienta) norādīto adresi (ieskaitot e-pastu) pēc iespējas ātrāk – ne vēlāk kā 30 darba dienu laikā no rakstiskās pretenzijas saņemšanas dienas ar visiem pretenzijas izskatīšanai un lēmuma pieņemšanai nepieciešamajiem dokumentiem.
Izņēmuma gadījumos, ja sūtījums tika nosūtīts ar LP EXPRESS vai Deutsche Post, pretenzijas izskatīšana var ilgt līdz 90 kalendārajām dienām.
Pretenziju var iesniegt tikai tā persona (uzņēmums), kura pasūtīja piegādes pakalpojumu, un tikai šai personai (uzņēmumam) var izmaksāt kompensāciju. Lai iesniegtu pretenziju, klientam ir jāpiesakās savā „Sendparcel“ kontā.
Sūtījuma bojājuma gadījumā pretenzijas ir jāiesniedz 8 darba dienu laikā no piegādes dienas. Sūtījuma zuduma gadījumā – 8 darba dienu laikā no plānotās piegādes dienas. Pretenzijas, kas iesniegtas vēlāk, var tikt noraidītas.
Jā, ir izņēmuma gadījumi, kad pretenziju iesniegt nevar. Piemēram, Jūs nevarēsiet pieprasīt kompensāciju, ja sūtījāt aizliegtos vai nekompensējamos priekšmetus, vai ja sūtījums tika sabojāts neatbilstoša/nepietiekama iepakojuma dēļ. Aizliegto un nekompensējamo priekšmetu sarakstu meklējiet BUJ sadaļā.
Bojātos priekšmetus nedrīkst izņemt no iepakojuma, kamēr pretenzija nav izskatīta, jo tad tā tiktu anulēta.
Ja tiek izmaksāta pilna kompensācija, sūtījuma saturs netiks atdots. Ja tiek atmaksāti sūtījuma satura remonta izdevumi, sūtījumu varēsiet atgūt.
Lūdzu, piesakieties savā „Sendparcel“ kontā, atveriet pretenzijas veidlapu un pievienojiet šādus nepieciešamos dokumentus:
- sūtījuma satura fotogrāfija;
- sūtījuma iepakojuma fotogrāfija un tās apraksts;
- dokuments vai tā kopija, kurā norādīts, ka sūtījums ir piegādāts bojāts (bojājuma gadījumā;
- pirkuma dokuments, kas pierāda sūtījuma satura vērtību;
- oficiāla remonta centra izziņa, kurā noteikts, kāds kaitējums nodarīts sūtījuma saturam vai, ka saturs ir bojāts neatgriezeniski (sūtījuma bojājuma gadījumā).
Visi Sendparcel.com piedāvātie pakalpojumi (izņemot Deutsche Post, USPS un Lietuvos paštas) piedāvā iespēju saņemt kompensāciju līdz 100 EUR sūtījuma nozaudēšanas/ bojājuma gadījumā. Ja sūtījums ir vērtīgs, iesakām pakalpojuma rezervēšanas brīdī veikt papildu apdrošināšanu. Pakalpojuma izmaksas ir 2% no apdrošinājuma summas, bet ne mazāk kā EUR 11,60 (+ PVN, ja piemērojams). Papildu apdrošināšanas vērtība nedrīkst pārsniegt sūtījuma deklarēto vērtību.
Standarta un papildu apdrošināšana nav spēkā Deutsche Post, USPS un Lietuvas Pastam. Sūtījuma bojājuma/zaudējuma gadījumā Deutsche Post pakalpojumiem ar izsekošanu ir iespējama atlīdzība līdz 40 EUR (Deutsche Post pakalpojumiem bez izsekošanas atlīdzība nav iespējama) saskaņā ar sūtījumu noteikumiem. Sūtījuma bojājuma/zaudējuma gadījumā maksimālā iespējamā kompensācija par USPS Economy pakalpojumiem ir līdz 90 EUR. Sūtījuma bojājuma/zaudējuma gadījumā par Lietuvas Pasta sniegtajiem parakstītajiem pakalpojumiem ir iespējams saņemt atlīdzību līdz 40 EUR apmērā. Kompensācija nav pieejama par Lietuvas Pasta pakalpojumiem ar izsekošanu.
Pirms pasūtīt papildu apdrošināšanu, pārliecinieties, vai nesūtāt nekompensējamos priekšmetus, jo tādā gadījumā apdrošināšana nedarbosies.