Kāda informācija ir nepieciešama, lai aizpildītu pretenziju?

1
Kuras sfēras jautājums Jūs interesē?
Cik maksā?
Pakalpojuma pasūtīšana internetā
Sūtījuma paņemšana un piegāde
Sūtījuma dokumenti
Vispārīgi jautājumi
Bojāti un pazuduši sūtījumi
Sūtījumu piegāde no ārzemēm
2
Lai iesniegtu pretenziju (piesakieties savā „Sendparcel“ kontā un atveriet šeit atrodamo veidlapu), jums jāiesniedz:
  • sūtījuma satura fotogrāfija;
  • sūtījuma iepakojuma fotogrāfija un tās apraksts;
  • dokuments vai tā kopija, kurā norādīts, ka sūtījums ir piegādāts bojāts (bojājuma gadījumā;
  • pirkuma dokuments, kas pierāda sūtījuma satura vērtību;
  • oficiāla remonta centra izziņa, kurā noteikts, kāds kaitējums nodarīts sūtījuma saturam vai, ka saturs ir bojāts neatgriezeniski (sūtījuma bojājuma gadījumā).
Nepieciešams nosūtīt paku? Uzzināt sava sūtījuma cenu
swed icon seb icon luminor icon revolut icon paypal icon apple pay icon google pay icon mastercard icon visa icon

Piegādes reģioni

Sūtījumu piegāde

Rīki

Palīdzība

Par mums

SP
Aizvērt