×In order to give you the best experience and personalise our services and marketing we have set our website to allow cookies. By continuing, you agree that you are happy for us to use these cookies.
To get more information or to change your cookie settings select – UAB „Technologijų era“ privacy policy.Piekrītu
Kāda informācija ir nepieciešama, lai aizpildītu pretenziju?
Lai iesniegtu pretenziju (piesakieties savā „Sendparcel“ kontā un atveriet šeit atrodamo veidlapu), jums jāiesniedz:
sūtījuma satura fotogrāfija;
sūtījuma iepakojuma fotogrāfija un tās apraksts;
dokuments vai tā kopija, kurā norādīts, ka sūtījums ir piegādāts bojāts (bojājuma gadījumā;
pirkuma dokuments, kas pierāda sūtījuma satura vērtību;
oficiāla remonta centra izziņa, kurā noteikts, kāds kaitējums nodarīts sūtījuma saturam vai, ka saturs ir bojāts neatgriezeniski (sūtījuma bojājuma gadījumā).
Nepieciešams nosūtīt paku?
Uzzināt sava sūtījuma cenu
Ir izveidots jauns lietotājs. Drīzumā saņemsiet elektronisko vēstuli ar profila aktivēšanas instrukcijām. Pārbaudiet nevēlamā pasta mapi, jo informatīvās vēstules dažkārt tiek atpazītas kā surogātpasts.
Pēc reģistrācijas vietnē jūs kļūstat arī par lojalitātes kluba biedru, kurš var baudīt atlaides, nosūtot vairāk sūtījumu.
Ir izveidots jauns lietotājs. Drīzumā saņemsiet elektronisko vēstuli ar profila aktivēšanas instrukcijām. Pārbaudiet nevēlamā pasta mapi, jo informatīvās vēstules dažkārt tiek atpazītas kā surogātpasts.
Pēc reģistrācijas vietnē jūs kļūstat arī par lojalitātes kluba biedru, kurš var baudīt atlaides, nosūtot vairāk sūtījumu.