Kāda ir maksimālā kompensācija sūtījuma bojājuma/zuduma gadījumā?

1
Kuras sfēras jautājums Jūs interesē?
Cik maksā?
Pakalpojuma pasūtīšana internetā
Sūtījuma paņemšana un piegāde
Sūtījuma dokumenti
Vispārīgi jautājumi
Bojāti un pazuduši sūtījumi
Sūtījumu piegāde no ārzemēm
2

Maksimālā kompensācijas summa sūtījuma bojājuma/zuduma gadījumā ir atkarīga no pasūtījuma iesniegšanas laikā Jūsu izvēlētās apdrošināšanas tipa. Visiem Sendparcel.com piedāvātajiem pakalpojumiem (izņemot Deutsche Post, USPS, Lietuvos paštas) tiek piemērota standarta apdrošināšana līdz 100 EUR. Ja Jūsu sūtījums ir ļoti dārgs/vērtīgs, iesakām pasūtīt papildu apdrošināšanu, ar kuru sūtāmos priekšmetus varat apdrošināt līdz pilnai vērtībai. Pieprasījuma iesniegšanas laikā jums būs jāiesniedz pierādījumi par sūtījuma vērtību. Ja jūs iesniedzat tikai sūtījuma pārdošanas dokumentus (rēķinus), Sendparcel.com var atlīdzināt ne vairāk kā 70 % no bojātā vai pazaudētā sūtījuma pārdošanas cenas vai tirgus vērtības, bet ne vairāk kā 499 EUR.

Standarta un papildu paku apdrošināšana nav pieejama Deutsche Post, USPS un Lietuvos Pasts. Sūtījuma bojājuma/zaudējuma gadījumā Deutsche Post pakalpojumiem ar izsekošanu ir iespējama atlīdzība līdz 40 EUR (Deutsche Post pakalpojumiem bez izsekošanas atlīdzība nav iespējama) saskaņā ar sūtījumu noteikumiem. Sūtījuma bojājuma/zaudējuma gadījumā maksimālā iespējamā kompensācija par USPS Economy pakalpojumiem ir līdz 90 EUR. Lietuvas Pasta pakalpojumiem sūtījuma bojājuma/zaudējuma gadījumā kompensācija nav pieejama.

Atcerieties, nekāda apdrošināšana (ne standarta, ne papildu) nedarbojas, sūtot aizliegtos un nekompensējamos priekšmetus (sarakstus atradīsiet BUJ sadaļā).

Nepieciešams nosūtīt paku? Uzzināt sava sūtījuma cenu
swed icon seb icon luminor icon revolut icon paypal icon apple pay icon google pay icon mastercard icon visa icon

Piegādes reģioni

Sūtījumu piegāde

Rīki

Palīdzība

Par mums

SP
Aizvērt