Ko darīt, ja pasūtījumā pieļauta kļūda?

1
Kuras sfēras jautājums Jūs interesē?
Cik maksā?
Pakalpojuma pasūtīšana internetā
Sūtījuma paņemšana un piegāde
Sūtījuma dokumenti
Vispārīgi jautājumi
Bojāti un pazuduši sūtījumi
Sūtījumu piegāde no ārzemēm
2

Ja pasūtījumā pamanījāt kļūdu, sazinieties, izmantojot Palīdzību tiešsaistē, aizpildiet kontaktu sadaļā esošo pieprasījumu vai sūtiet vēstuli ar labojumiem uz adresi [email protected], un mēs informēsim, vai varam izlabot Jūsu pasūtījumu, vai Jums būs pakalpojums jāpasūta no jauna.

Nepieciešams nosūtīt paku? Uzzināt sava sūtījuma cenu
swed icon seb icon luminor icon revolut icon paypal icon apple pay icon google pay icon mastercard icon visa icon

Piegādes reģioni

Sūtījumu piegāde

Rīki

Palīdzība

Par mums

SP
Aizvērt